top of page

Steinar B. Christensen
Mar 14
Digitalt taktskifte: Telefonbruken stuper i strømbransjen
Artikkelen er skrevet av BJARTE LYSSAND, partner i CustomerTrends. "Når vi sammenligner totalmarkedet med strømbransjen spesifikt, blir...

Steinar B. Christensen
Feb 27
Sparebank 1 Nord-Norge bruker innsikt fra KSIndeks til å bli enda bedre!
Daniel Nygård er Leder Kundesenter Privatmarked i Sparebank 1 Nord-Norge. Foto: Håkon Steinmo Sparebank 1 Nord-Norge vant KSIndeks prisen...

Steinar B. Christensen
Feb 12
Vi er snart klare for å dele resultater fra KSIndeks igjen!
Steinar B. Christensen er daglig leder i CustomerTrends, som står bak KSIndeks målingen. Endelig nærmer vi oss presentasjon av trender og...

Steinar B. Christensen
Aug 6, 2024
Serviceinnstilling i Norgestoppen
Gro Heidi Skarstein flankert av Bjarte Lyssand (v) og Steinar B. Christensen fra CustomerTrends. Også i år har vi hatt gleden av å møte...

Steinar B. Christensen
May 29, 2024
Hva påvirker opplevd kundeservicetilfredshet (OKS)?
Kundeservice er en avgjørende faktor for hvordan kunder oppfatter en bedrift. Høy opplevd kundeservicetilfredshet (OKS) kan bidra til...

Steinar B. Christensen
May 23, 2024
Om hvorfor også gode digitale løsninger skaper mer trafikk til kundesenteret
En av de største "hvite flekkene" på kartet over kundepreferanser er hvorfor kunder velger å kontakte kundeservice selv etter å ha...


Steinar B. Christensen
May 14, 2024
1 av 4 kundedialoger starter irritert
Foto: Shutterstock. Artikkel skrevet av Bjarte Lyssand, partner i CustomerTrends. KSIndeksundersøkelsen for 2024 avdekker en viktig...

Steinar B. Christensen
May 6, 2024
Chatbots har dårlig omdømme. Hva kan vi gjøre?
Bjarte Lyssand er partner i CustomerTrends, som står bak KSIndeks. Resultater fra KSIndeksundersøkelsen 2024 avdekker et svakt omdømme...

Steinar B. Christensen
Apr 29, 2024
Kundeinnsikt som drivkraft
Leder Kundetjenester i TV2, Karina Lundmark-Orrego, er nygjerrig på kundeinnsikt fra KSIndeks. Leder Kundetjenester i TV 2, Karina...

Steinar B. Christensen
Apr 12, 2024
Trender innen kundeservice
Enten vi snakker gamification eller kunstig intelligens, er det få som har fingeren på kundepulsen som innovatøren Daniel Bobroff. Når...

Steinar B. Christensen
Apr 9, 2024
Om underinvestering i kundetilfredshet
Artikkel er skrevet av Bjarte Lyssand, partner i CustomerTrends I Norsk Kundeserviceindeks (KSIndeks) undersøkelsen fremgår det tydelig...

Steinar B. Christensen
Feb 28, 2024
- Vi gleder oss til jubileumskonferansen!
Kristin Haug er prosjektleder for Kundeservicedagene i Tekna. Det er tiende gang Tekna arrangerer Kundeservicedagene, og vi har fått en...

Steinar B. Christensen
Feb 14, 2024
Om IT-direktørers medfødte innsikt i kunders preferanser
Innlegget er skrevet av Bjarte Lyssand, som er partner i CustomerTrends. – I vårt arbeid med å hjelpe kunder med å utvikle lønnsomme...

Steinar B. Christensen
Aug 25, 2023
God kundeservice er ingen tilfeldighet
Steinar B. Christensen er daglig leder i CustomerTrends og redaktør for Kundeserviceavisen. I jakten på enestående kundeservice er det...

Steinar B. Christensen
Jun 19, 2023
Ny rekord for Kundeservicedagene!
Fra venstre: Tord Berg, Nina Falch Burum, Kristin Haug, Siri Hoås Rønning og Hanne Karlsen fra Tekna. FOTO: Tekna. Vi har hatt en kort...

Steinar B. Christensen
Jun 12, 2023
Nyttig innsikt fra KSIndeks rapporten gir verdifulle diskusjoner
Sbanken gikk til topps som beste bank i årets KSIndeks. Leder for Kundeservice i Sbanken, Gro Heidi Skarstein, og hennes ledergruppe fikk...

Steinar B. Christensen
May 19, 2023
Hvert kundemøte er en eksamen for oss
Tor Erik Neprud (foto: afullo) er Head of customer experience i Toyota Norge. Vi har gjennomført et intervju der Tor Erik forteller...

Steinar B. Christensen
May 16, 2023
- Den mest prestisjefylte prisen vi kan vinne
Hvordan var det å finne KSIndeks Forsikring i år? -Det var stort. Dette er en viktig pris for oss å vinne. Dette bekrefter at vi på...

Steinar B. Christensen
May 10, 2023
Kundene har talt: disse er best på kundeservice
Toyota ble kveldens store vinner med hele to priser: vinner i "åpen klasse" og "årets beste kundeservice". Fra venstre: Steinar B....

Steinar B. Christensen
Apr 30, 2023
- Jeg er svært fornøyd med gode tilbakemeldinger på vår kundeservice
Statens Vegvesen er ansvarlig for å gi god kundeservice til alle som bruker veiene i Norge. Skal du kjøpe et kjøretøy, ønsker å ta...
bottom of page