God kundeservice er ingen tilfeldighet
Steinar B. Christensen er daglig leder i CustomerTrends og redaktør for Kundeserviceavisen. I jakten på enestående kundeservice er det...
God kundeservice er ingen tilfeldighet
Ny rekord for Kundeservicedagene!
Nyttig innsikt fra KSIndeks rapporten gir verdifulle diskusjoner
Hvert kundemøte er en eksamen for oss
- Den mest prestisjefylte prisen vi kan vinne
Kundene har talt: disse er best på kundeservice
- Jeg er svært fornøyd med gode tilbakemeldinger på vår kundeservice
Å vinne KSIndeks er et av målene vi jobber beinhardt for å nå
Kundene har talt: Topp 3 kandidatene klare innen 9 bransjer
- KSIndeks er viktig for bedrifter som setter sin ære i å levere god kundeservice.
– Vi er veldig glade for at CustomerTrends har overtatt KSIndeks
– KSIndeks er for oss den gjeveste prisen å vinne
KSIndeks er viktigste kåring for norsk kundeservice
KSIndeks henger veldig høyt for mange