top of page
Bjarte_edited_edited_edited_edited.jpg

Se våre produkter

Vi hjelper deg å utvikle kundeservice som skaper lojalitet og lønnsomhet.

Vi tilbyr innsikt, analyser og konkrete verktøy som gjør det mulig å forbedre kundeopplevelsen på tvers.

01

Foredrag

Engasjerende presentasjoner basert på KSIndeks-resultater og trendanalyser som inspirerer og utfordrer.

02

CX revisjon

Grundig gjennomgang av kundereisen for å identifisere forbedringsområder og styrke kundeopplevelsen.

03

Kundeundersøkelser

Skreddersydde undersøkelser som gir innsikt i hva kundene virkelig opplever og forventer.

04

Utviklingsprosjekter

Praktiske prosjekter som omsetter innsikt til konkrete tiltak for bedre service og økt lønnsomhet.

Noen tall

42 %

Av kundene er villig til å betale mer for en bedre kundeopplevelse

2 x

Høyere lojalitet blant kunder som er begeistret sammenlignet med dem som bare er tilfredse

30 %

Av alle kunder er litt irriterte før de ringer et kundesenter

Er du klar øke kundetilfredsheten?

Vi hjelper deg å  løfte kundetilfredsheten gjennom innsikt, analyser og konkrete forbedringstiltak

bottom of page