
Se våre produkter
Vi hjelper deg å utvikle kundeservice som skaper lojalitet og lønnsomhet.
Vi tilbyr innsikt, analyser og konkrete verktøy som gjør det mulig å forbedre kundeopplevelsen på tvers.
01
Foredrag
Engasjerende presentasjoner basert på KSIndeks-resultater og trendanalyser som inspirerer og utfordrer.
02
CX revisjon
Grundig gjennomgang av kundereisen for å identifisere forbedringsområder og styrke kundeopplevelsen.
03
Kundeundersøkelser
Skreddersydde undersøkelser som gir innsikt i hva kundene virkelig opplever og forventer.
04
Utviklingsprosjekter
Praktiske prosjekter som omsetter innsikt til konkrete tiltak for bedre service og økt lønnsomhet.
Noen tall
42 %
Av kundene er villig til å betale mer for en bedre kundeopplevelse
2 x
Høyere lojalitet blant kunder som er begeistret sammenlignet med dem som bare er tilfredse
30 %
Av alle kunder er litt irriterte før de ringer et kundesenter