top of page
Bjarte Lyssand
Forfatter
Daglig leder
Flere handlinger
Profil
Påmeldingsdato: 1. okt. 2025
Innlegg (14)
13. nov. 2025 ∙ 1 min
Tenk om effekten av AI i kundeservice vokste like raskt som antallet rapporter om temaet
Markedet for AI vokser, med det som vokser raskest, er antallet rapporter som sier det samme.
5
0
10. nov. 2025 ∙ 3 min
Optimale kundereiser i forsikringsselskap
Med en gjennomsnittlig servicetilfredshetsscore på 73 poeng, konkurrerer norske forsikringsselskaper hardt om å levere kundeopplevelser som skaper lojalitet og lønnsomhet.
37
0
9. nov. 2025 ∙ 3 min
Best på kundeservice i Norge: Slik vant Strawberry KSIndeks 2025
Hva skal til for å bli best på kundeservice i en bransje der kundene forventer både varme, kvalitet og øyeblikkelige løsninger?
33
0
bottom of page
