Om KSIndeks
KSIndeks (Norsk Kundeserviceindeks) er Norges største måling av kundeserviceopplevelser. Gjennom året intervjues 20 000 personer om deres opplevelser med norske kunde- og brukersentre. Det er disse kundeopplevelsene som danner grunnlaget for resultatene i KSIndeks.
Undersøkelsen viser hvordan bedrifters egne kunder opplever servicen de får, på tvers av alle bransjer.
Resultatene brukes av ledende virksomheter over hele landet til å:
-
måle og sammenligne kvaliteten på egen kundeservice sammenlignet med andre
-
få innsikt i kunders forventninger og behov
-
identifisere områder for forbedring og utvikling
KSIndeks har blitt gjennomført årlig siden 2010, og er i dag et av de mest verdifulle verktøyene for virksomheter som ønsker å styrke sin kundeservice og skape bedre kundeopplevelser og økt lønnsomhet.
Hodene
Folkene bak KSIndeks

Bjarte Lyssand
Strategisk rådgiver

Aslaug Seim Gunstad
Analytiker

Finn Olav Sveinall
Seniorrådgiver, Kantar
Vårt oppdrag
KSIndeks sitt oppdrag er å løfte kundeservicen i din virksomhet gjennom innsikt basert på kundenes egne erfaringer. Vi gjør det enklere å skape bedre kundeopplevelser som styrker relasjoner, bygger lojalitet og gir økt lønnsomhet.