top of page

Om KSIndeks

KSIndeks (Norsk Kundeserviceindeks) er Norges største måling av kundeserviceopplevelser. Gjennom året intervjues 20 000 personer om deres opplevelser med norske kunde- og brukersentre. Det er disse kundeopplevelsene som danner grunnlaget for resultatene i KSIndeks.

Undersøkelsen viser hvordan bedrifters egne kunder opplever servicen de får, på tvers av alle bransjer.  

Resultatene brukes av ledende virksomheter over hele landet til å:

  • måle og sammenligne kvaliteten på egen kundeservice sammenlignet med andre

  • få innsikt i kunders forventninger og behov

  • identifisere områder for forbedring og utvikling

KSIndeks har blitt gjennomført årlig siden 2010, og er i dag et av de mest verdifulle verktøyene for virksomheter som ønsker å styrke sin kundeservice og skape bedre kundeopplevelser og økt lønnsomhet.

Hodene

Folkene bak KSIndeks

1755772185227_edited.avif

Bjarte Lyssand

Strategisk rådgiver

ec26e3_e95f79c91472458e95ffaf468b912aab~mv2_edited.avif

Aslaug Seim Gunstad

Analytiker

Finn Olav1_JPG_edited_edited.avif

Finn Olav Sveinall

Seniorrådgiver, Kantar

Vårt oppdrag

KSIndeks sitt oppdrag er å løfte kundeservicen i din virksomhet gjennom innsikt basert på kundenes egne erfaringer. Vi gjør det enklere å skape bedre kundeopplevelser som styrker relasjoner, bygger lojalitet og gir økt lønnsomhet.

Er du klar øke kundetilfredsheten?

Vi hjelper deg å  løfte kundetilfredsheten gjennom innsikt, analyser og konkrete forbedringstiltak

bottom of page