Steinar B. ChristensenFeb 24, 2023– Vi er veldig glade for at CustomerTrends har overtatt KSIndeksFinn Olav Sveinall (til venstre) og Erlend Espedal i Kantar har vært et kjent radarpar innen kundeservicebransjen i Norge det siste...
Steinar B. ChristensenFeb 17, 2023– KSIndeks er for oss den gjeveste prisen å vinneI 2022 vant Sbanken prisen fra KSIndeks for tiårets beste kundeservice. De har i tillegg vunnet flere priser for god service, i...
Steinar B. ChristensenFeb 14, 2023KSIndeks er viktigste kåring for norsk kundeserviceSteffen Fidjeland hadde opprinnelig ideen om Kundeservicedagene, og sammen med Christer Gavelli og Tekna ble konferansen en realitet i...
Steinar B. ChristensenFeb 1, 2023KSIndeks henger veldig høyt for mangeKristin Haug jobber som prosjektleder i Tekna, og i 2023 blir det 4 året hun er prosjektleder for Kundeservicedagene. KSIndeks prisene...