top of page

Steinar B. Christensen
Apr 20, 2023
Å vinne KSIndeks er et av målene vi jobber beinhardt for å nå
Det er hektiske dager, men vi har fått til et digitalt møte med Mabel Moya, som er leder for merkevare og markedsføring i Altibox....

Steinar B. Christensen
Apr 19, 2023
Kundene har talt: Topp 3 kandidatene klare innen 9 bransjer
Da er datainnsamlingen i regi av Kantar gjennomført, og kundene har talt. I artikkelen under kan du lese om hvilke selskap som er på...

Steinar B. Christensen
Mar 19, 2023
- KSIndeks er viktig for bedrifter som setter sin ære i å levere god kundeservice.
LeadDesk har vært sentral for KSIndeks og Kundeservicedagene siden oppstarten. Vi har hatt en liten prat med Silje Abrahamsen, som er...

Steinar B. Christensen
Feb 24, 2023
– Vi er veldig glade for at CustomerTrends har overtatt KSIndeks
Finn Olav Sveinall (til venstre) og Erlend Espedal i Kantar har vært et kjent radarpar innen kundeservicebransjen i Norge det siste...

Steinar B. Christensen
Feb 17, 2023
– KSIndeks er for oss den gjeveste prisen å vinne
I 2022 vant Sbanken prisen fra KSIndeks for tiårets beste kundeservice. De har i tillegg vunnet flere priser for god service, i...

Steinar B. Christensen
Feb 14, 2023
KSIndeks er viktigste kåring for norsk kundeservice
Steffen Fidjeland hadde opprinnelig ideen om Kundeservicedagene, og sammen med Christer Gavelli og Tekna ble konferansen en realitet i...


Steinar B. Christensen
Feb 1, 2023
KSIndeks henger veldig høyt for mange
Kristin Haug jobber som prosjektleder i Tekna, og i 2023 blir det 4 året hun er prosjektleder for Kundeservicedagene. KSIndeks prisene...
bottom of page