top of page
Writer's pictureSteinar B. Christensen

- Vi gleder oss til jubileumskonferansen!

Kristin Haug er prosjektleder for Kundeservicedagene i Tekna.


Det er tiende gang Tekna arrangerer Kundeservicedagene, og vi har fått en liten prat med en travel prosjektleder Kristin Haug.

 

Kan du si litt om årets konferanse?

 

– Kundelojalitet er et av temaene vi vil fokusere på, og i tider preget av usikkerhet og rask teknologisk utvikling er dette svært viktig. Vi ser på hvilke faktorer som påvirker utviklingen innen ulike områder i forhold til kundeopplevelsen, og hva som er godt lederskap på denne reisen. Konferansen, som arrangeres for tiende gang, gir oss anledning til å reflektere over endringer som har skjedd disse årene - og ikke minst hva vi kan vente oss de kommende ti årene. Det er utrolig mye spennende på programmet, forteller Kristin engasjert.

 

Er det noe du kan røpe i forbindelse med jubileumskonferansen?

 

– Ja, jeg kan jo nevne at jubileet ledes av Einar Tørnquist, som er en profilert programleder og har blant annet ledet store TV konsepter som Tørnquist show og Brille. På scenen vil du se mange interessante keynotes og forelesere innen ulike bransjer. Har lyst til å trekke frem Eirik Newth, som vil reflektere rundt hvordan du og din bransje blir påvirket i et urolig verdensbilde. 


Spennende foredragsholdere

 

Kristin forteller videre at en av Norges fremste eksperter på kunstig intelligens, Anita Schjøll Abildgaard skal på podiet. Hun har vært en av magasinet Forbes’ 50 Top Women in Tech.

 

– Daniel Bobroff må også nevnes. Han har hatt en fascinerende karriere fra gamingindustri til retail, og tatt i bruk spillteknologien på en revolusjonerende måte innen netthandel og kundeopplevelse. Av andre selskap som kan nevnes i programmet er Sbanken og reisen fra selvstendig bank til et konsept fra DNB. Posten vil snakke om innovasjon i kundeopplevelsen. JYSK, som er kåret av Forbes som en av verdens beste arbeidsplasser, vil også fortelle om hvordan de har lykkes, fortsetter Kristin. 

 

– Det blir nok en gang to dager fylt med mange spennende innlegg, diskusjoner og caser. Som alltid er det lagt opp til gode muligheter for nettverksbygging, og også i år vil vi ha et levende utstillerområde med høyaktuelle aktører. De har mange nyheter å vise frem.

 

Festmiddag og utdeling av KSIndeks prisene for 2024

 

Hvem skal lede oss gjennom festmiddagen og de spennende prisutdelingene i år?

 

– I år gleder vi oss til at Lars Berrum skal lede an under festmiddagen. Her skal vi jo som alltid dele ut KSIndeks priser for Norges beste kundeservice innen ni bransjer i tillegg til prisen som best av alle - Årets Kundeservice! Totalt 10 priser blir det under festmiddagen onsdag den 5 juni, så det kommer til å bli god stemning. Det blir garantert en suveren festaften, avslutter Kristin.

 

Vi gleder oss og håper å se deg på Scandic Fornebu 5-6 juni. Les mer om konferansen og programmet her: www.kundeservicedagene.no

39 views0 comments

Comments


bottom of page