top of page
  • Writer's pictureSteinar B. Christensen

KSIndeks henger veldig høyt for mange

Updated: Feb 10, 2023

Kristin Haug jobber som prosjektleder i Tekna, og i 2023 blir det 4 året hun er prosjektleder for Kundeservicedagene. KSIndeks prisene deles ut under festmiddagen, og her kåres også Norges beste kundeservice.


Kan du fortelle litt om bakgrunnen for Kundeservicedagene og KSIndeks?


- Konferansen ble for første gang arrangert i 2015 med teknologi, innovasjon og ledelse på agendaen. Vi ønsker å tilby en arena for faglig påfyll og nettverksbygging for alle som jobber med kundeopplevelser og kundeservice.


- I den anledning vil vi gjerne hedre de som hvert år legger inn en enorm innsats for å skape de gode kundemøtene. Her har vi vært så heldige og hatt et fantastisk samarbeid med Kantar siden starten, som har gjennomført KSIndeks, som er Norges største benchmarkundersøkelse innen kundeservice, forteller Kristin.


KSIndeks - kåring av Norges beste kundeservice


Hvor viktig er KSIndeks for Kundeservicedagene?


- Denne undersøkelsen henger veldig høyt hos mange, og nå er vi veldig glade for at Customertrends skal videreføre og videreutvikle KSindeks, med kvalitetssikret datagrunnlaget fra Kantar.


Under Kundeservicedagene 2023 kåres vinnerne innen 10 ulike kategorier, med den gjeveste prisen – Norges beste kundeservice! Denne presenteres av CustomerTrends under festmiddagen som ledes i år av Christian Mikkelsen.


Hva gleder du deg til ellers med Kundeservicedagene i år?


- I tillegg til festmiddagen ser jeg frem til å høre mer om hvilke nye teknologier som kan påvirke kundeservice fremover. Kan blant annet trekke frem keynote Matthew Griffin, som jobber med store internasjonale selskap på innovasjon og teknologi.


- Med nye digitale tjenester kommer også nye krav til sikkerhet for kunden. Vi får høre fra Jamie Woodruff - hackeren som har fått usedvanlige og fascinerende kundeoppdrag for å tette sikkerhetshull.


- Gleder meg også til å høre mer om hvordan navigere og lede i usikre tider med krav om omstilling. Der vil vi blant annet få et innblikk fra Donatella De Paoli som forsker på området.


Så det er bare å melde seg på?


- Ja, og det er mye jeg gjerne skulle trukket frem i programmet. «Forbrukeratferd i endring» er årets tema, og det skal vi ta en nærmere titt på under Kunderservicedagene 10-11 mai.


- Her vil du også kunne mingle med andre som brenner for kundeopplevelse, og ikke minst ta en prat med noen av utstillerne som vil gi deg god informasjon om ulike løsninger og systemer- som vil heve kundeservicen ytterligere, avslutter en entusiastisk Kristin Haug.


Sjekk ut program og mer informasjon: www.kundeservicedagene.no


32 views0 comments

Comments


bottom of page