Gro Heidi Skarstein flankert av Bjarte Lyssand (v) og Steinar B. Christensen fra CustomerTrends.
Også i år har vi hatt gleden av å møte ledelsen for kundeservice i Sbanken for å presentere resultatene fra den siste KSIndeks målingen. Hensikten med møtet var til dele innsikt og diskutere funnene i detalj. Det var gode tilbakemeldinger på presentasjonen.
Det var stort engasjement i diskusjonene, og Sbanken viste stor interesse for å forstå de dypere innsiktene fra målingen. De ga verdifulle tilbakemeldinger og delte sine perspektiver på hvordan de kan bruke resultatene til å ytterligere forbedre sine tjenester.
Vi jobber kontinuerig med forbedring
«Vi har en proaktiv tilnærming og et sterkt ønske om kontinuering forbedring. Derfor er tilbakemeldingene fra våre kunder, både fra de som er strålende fornøyd til de som ikke er like fornøyde, viktige å forstå, ta på alvor og gjøre noe med», understreker Gro Heidi Skarstein.
Det var gode diskusjoner rundt samspillet mellom analoge og digitale kanaler, og hvordan tilpasse seg kundenes preferanser fremover.
Sbanken ble i 2022 kåret til tiårets beste kundeservice i KSIndeks målingen, og vant også kategori bank i 2023.
«Vår ambisjon er målrettet å jobbe oss tilbake til toppen på KSIndeks målingen. Utgangspunktet er godt – kundene scorer oss også i år svært bra på serviceinnstilling», avslutter en offensiv Gro Heidi Skarstein.
Resultatene fra KSIndeks 2024 er også presentert for alle ansatte på Kundebetjening i Sbanken.
Comments