Sbanken gikk til topps som beste bank i årets KSIndeks. Leder for Kundeservice i Sbanken, Gro Heidi Skarstein, og hennes ledergruppe fikk besøk av Steinar B. Christensen fra CustomerTrends 7.juni for gjennomgang av rapporten og viktige funn fra årets undersøkelse.
- Svært nyttig innsikt som vi bruker aktivt inn i vårt videre forbedrings- og utviklingsarbeid, forteller Gro Heidi.
Sbanken har god erfaring med å bruke innsikten fra KSIndeks som grunnlag for viktige diskusjoner og tydelige prioriteringer.
- KSIndeks undersøkelsen er svært viktig for å få vite hva vi gjør bra, og på hvilke områder vi trenger å forbedre oss i forhold til våre kunder. Vi ønsker å skape de beste kundeopplevelsene og begeistre flest mulig av våre kunder. I Sbanken har vi et genuint ønske om å forbedre oss hele tiden, og da gir det stor verdi å få presentert resultater og satt disse inn i en større kontekst, slik som vi fikk i dag. Vi fikk også noen helt konkrete råd med på veien basert på resultatene, og de gleder vi oss til å diskutere nærmere, avslutter hun.
コメント