top of page
  • Writer's pictureSteinar B. Christensen

Ny rekord for Kundeservicedagene!

Updated: Jun 20, 2023


Fra venstre: Tord Berg, Nina Falch Burum, Kristin Haug, Siri Hoås Rønning og Hanne Karlsen fra Tekna. FOTO: Tekna.


Vi har hatt en kort prat med Kristin Haug, som er prosjektleder for Kundeservicedagene. Årets konferanse ble avholdt 10 og 11 mai, men mange spennende foredrag og en feiende flott festkveld med prisdryss til bedrifter innen en rekke bransjer.


Vi hører rykter om at det var ny deltakerrekord i år. Stemmer det?


- Ja, I år hadde vi deltakerrekord med rundt 450 deltakere. Veldig gøy! Det ble full sal både på dagtid og under prisutdelingen på kvelden, samt godt trykk i utstillerområdet som var representert med over 20 interessante aktører, for forteller Kristin engasjert.


Og hvordan tilbakemeldingene vært?


- Vi er godt fornøyd med tilbakemeldingene vi har fått fra deltakerne. Vi jobber målrettet med å bygge et program som skal treffe et publikum fra ulike bransjer og med forskjellige roller. Noen vil foretrekke høre om utvikling innen teknologi, og noen mer om ledelse. Uansett henger jo dette sammen for å skape gode kundeopplevelser, og når vi har fått evalueringen ser vi at publikum sier ja takk, begge deler, forklarer Kristin.


Hun forteller videre at den som uten tvil traff publikum best denne gangen var keynote Jamie Woodruff - en etisk hacker som ga oss viktig innsikt på sin unike måte innen cyber sikkerhet og menneskelig atferd.


Og hva med festmiddagen og utdelingen av KSIndeks prisene?


- Prisutdelingen kan jo ikke bli noe annet enn en festkveld, og der fikk vi med oss Christian Mikkelsen til å lede utdelingen sammen med Customertrends. 10 priser ble delt ut, hvor Toyota som nå mange vet stakk av med beste kundeservice i 2023. Utrolig gøy å se gleden til alle vinnerne når de går opp på scenen og kjenne stemningen i salen.


Er planleggingen for neste års konferanse i gang?


- Nå ser vi frem mot 2024, og vi er godt i gang med planleggingen. Påmeldingen er allerede i gang, og du kan sikre deg hyggelig early bird prisà. Og neste år har vi 10 års jubileum, så følg også med på kundeservicedagene.no, avslutter en godt fornøyd prosjektleder Kristin Haug.


Påmelding til jubileumskonferansen 5.og 6. juni 2024 i Oslo:





72 views0 comments

Comentarios


bottom of page