De gir kundene de beste opplevelsene – her er reisebransjens topp tre
- Steinar B. Christensen
- Apr 9
- 1 min read

Kundeservice kan være avgjørende for en god reiseopplevelse – og tre selskaper skiller seg ut som de aller beste i bransjen. Nå er finalistene klare i kategorien Reise og overnatting i den prestisjefylte kåringen basert på KSIndeks, som måler kvaliteten på kundeservice gjennom flere tusen kundeintervjuer årlig.
Vy, Color Line og Strawberry er årets topp tre, og alle har imponert med sin evne til å levere gode kundeopplevelser – selv i en bransje preget av høyt tempo og høye forventninger.
– Her handler det om å skape trygghet og løse problemer – gjerne på farten. Det krever innsikt, tilgjengelighet og ekte serviceinnstilling, sier Steinar B. Christensen, daglig leder i CustomerTrends.
Hvem som stikker av med seieren, avsløres under festmiddagen på Kundeservicedagene i Oslo 21. mai.
Les hele artikkelen her.
Comments