De beste på kundeservice i offentlig sektor – her er topp tre
- Steinar B. Christensen
- Apr 10
- 1 min read

Hvem leverer den beste kundeopplevelsen i offentlig sektor? Nå er de tre finalistene klare i kampen om å bli kåret til årets beste offentlige kundesenter, og vinneren avsløres under festmiddagen på Kundeservicedagene i Oslo 21. mai.
Kundeservice i offentlig sektor handler ikke bare om raske svar – det handler om å skape trygghet, bygge tillit og gi god informasjon når det gjelder som mest. Årets topp tre i KSIndeks, Norges største studie av kundeservice, er:
NAV – med Norges største kontaktsenter og imponerende evne til å gi konkrete svar i komplekse saker.
Skatteetaten – en foregangsaktør innen digitalisering, som møter hele befolkningen med tydelig og tilgjengelig informasjon.
Sykehuspartner – en spesialisert IT-leverandør til helsesektoren, kjent for stabil og effektiv kundeservice i en kritisk bransje.
Bak kåringen står CustomerTrends og Kantar, og resultatene er basert på flere tuden kundeintervjuer i KSIndeks undersøkelsen.
Vi gratulerer de nominerte – og gleder oss til å se hvem som stikker av med seieren under kåringen på Kundesevicedagene!
Les hele artikkelen i Kundeserviceavisen her.
Comments