top of page
  • Writer's pictureSteinar B. Christensen

Å vinne KSIndeks er et av målene vi jobber beinhardt for å nå


Det er hektiske dager, men vi har fått til et digitalt møte med Mabel Moya, som er leder for merkevare og markedsføring i Altibox.


Altibox vant KSIndeks prisen innen bredbånd i fjor, og er topp 3 i år både innen kategoriene bredbånd og TV.


Vi har spurt Mabel om hva KSIndeks undersøkelsen, og det å vinne KSIndeks priser betyr for Altibox.

Hvordan ser du og Altibox på KSIndeks målingen og prisutdelingene?


- Å vinne priser er den ultimate signaturen fra kundene på at det vi brenner og jobber for verdsettes. Derfor er KSIndeks en av utmerkelsene som henger høyest. En seier her er et av målene som jobbes beinhardt for gjennom hele året, både av de fantastiske hverdagsheltene i front på kundesentrene og dyktige folk i Altibox-partnerskapet.


Kan du si litt om betydningen av KSIndeks og kåringene har hatt for dere?


- Ansatte i Altibox-partnerskapet i hele Norge brenner virkelig for å hjelpe kundene og gjøre det til en god opplevelse å være kunde. En seier i KSIndeks premierer derfor mye mer enn konkurranseinstinktet og vinnerskallene - det motiverer til å stå på videre for hver enkelt kunde, og det er det viktigste, forteller Mabel entusiastisk.


Til slutt, hvordan har dere brukt resultater og innsikten fra KSIndeks internt hos dere?


- Vi markerer alltid slike seire på en tydelig måte internt. Nei, vi markerer ikke; vi FEIRER, høyt og stort, at arbeidet har gitt resultater. For når kunder opplever å bli møtt på en god måte, av mennesker som ønsker dem det beste, og i tillegg hjelper dem å løse problemet de står overfor - ja, da har vi lyktes, avslutter Mabel og sier hun virkelig ser frem til KSIndeks prisutdelingen under festmiddagen og til det faglige programmet under Kundeservicedagene i Oslo 10 og 11 mai.



214 views0 comments
bottom of page